Rauma Race – Suomen suurin kesätyöntekijätapahtuma 16.6.2022

28/03/2022

Vahvasta saunakulttuuristaan tunnettu Rauman nuorkauppakamari järjestää jälleen Suomen suurimman kesätyöntekijäsaunan Raumalla! Tapahtumaa järjestetään yhteistyössä Rauman kauppakamarin sekä paikallisten yritysten ja kaupungin kanssa.

Rauma Race kokoaa hauskan kaupunkisuunnistuksen ja iltatapahtuman avulla yhteen Rauman kesätyöntekijät sekä työnantajat. Tapahtumaan tavoitellaan peräti 200 kesätyöntekijää ja se on osallistujille ilmainen.

Rauma Racen tarkoituksena on mahdollistaa osallistujille verkostoitumista paikallisten yritysten kanssa sekä samalla tehdä kaupunkia tutuksi muualta tulleille kesätyöntekijöille. Yrityksille tämä on samalla myös hieno mahdollisuus tehdä omaa yritystään tutuksi potentiaalisille tuleville työntekijöille. Tapahtuma alkaa työnantajien rastikierroksella, jonka jälkeen verkostoitumista jatketaan Löylymestarin pehmeiden löylyjen sekä hyvän ruuan parissa.

Nuorkauppakamari haluaa omalta osaltaan tapahtuman vetäjänä toivottaa kesätyöntekijät tervetulleeksi Raumalle, eli ol niingon gotonas!

– Rauma Race -tiimi