Vuoden 2022 Tuottavan Idean kansalliset voittajat on palkittu tänään Turussa!

19/10/2022

Suomen Nuorkauppakamareiden järjestämän Tuottava Idea -kilpailun voittajat on julkistettu! 🎉

Kilpailuun on voinut osallistua vuoden aikana mikä tahansa tuotteeseen, palveluun, tuotantomenetelmään, liikeideaan tai muuhun yritystoimintaa edistävään toimenpiteeseen liittyvä idea, joka on enintään kolme vuotta vanha.

Oman alueemme Pyhäjärviseudun Nuorkauppakamari ilmoitti Jujo Thermal Oy:n kilpailuun mukaan alun perin – kiitos tuhannesti ja onnittelut!

Onneksi olkoon vuoden 2022 Tuottava Idea -kilpailun voittajille:

🏆 Startup-sarjan voittaja: Dermeco Oy

🏆 Yritys-sarjan voittaja: Jujo Thermal Oy

🏆 Yhteiskuntasarjan voittaja: Hoiwa Oy

Mitä kilpailun voittajat saavat?

Voittajat saavat kansainvälistä näkyvyyttä kilpailun kumppanin Nasdaqin avustamana: voittajayritysten logot ja voittava idea pääsevät New Yorkin Times Squaren valotaululle. Lisäksi kansallisten sarjojen voittajat pääsevät soittamaan Nasdaq Helsinki -pörssin avauskelloa.

⭐ Kilpailun suojelijana sekä tuomariston puheenjohtajana 2022 toimii Woltin perustajaosakas ja yrityksessä nykyisin kehitysjohtajana toimiva Juhani Mykkänen.

Hänen lisäkseen tuomaristossa toimivat:
⭐ Mari Männistö, Suomen Nuorkauppakamarit ry kansallinen puheenjohtaja
⭐ Erja Retzén, Nasdaq Nordic
⭐ Siamäk Naghian, Genelec
⭐ Jan Erola, Kravat
⭐ Teemu Tervo, Sellai
ja tuomariston sihteerinä Liisa Ketomäki, Tuottava Idea kansallinen kilpailupäällikkö 2022

👉 Lue lisää kilpailusta ja voittajista: tuottavaidea.fi