Aluekokousten 2024 järjestelyoikeudet ovat haettavissa!

Aluekokousten ajankohdat ovat seuraavat:

• Alue C Aluevuosikokous 2024 (16.-18.3.2024)
  • Alue C Aluevaalikokous 2024 (13.-15.9.2024)

Tapahtumien kohderyhmänä ovat kaikki Suomen Nuorkauppakamarit ry:n jäsenyhdistysten viralliset edustajat, jäsenet, koejäsenet, kunniajäsenet ja senaattorit, erityisesti Alue C:n toiminta-alueella. Kokousjärjestelyillä paikallisella kamarilla on mahdollisuus nostaa omaa profiiliaan ja näkyvyyttä toimialueellaan, sekä siivittää yhteistyökumppanihankintaa. Kokouksen järjestäminen tarjoaa myös mahtavia oppimisen paikkoja koko projektitiimille ja erityisesti projektijohtamiskokemusta projektipäällikölle. Tapahtuma toivotaan rakennettavan SNKK:n voimassa olevan strategian mukaisesti ja ohjelman noudattavan SNKK:n painopistealueita.

Aluekokousten järjestävä paikallinen nuorkauppakamari vastaa:

• Tarvittavista luvista
  • Tiloista
  • Ruokailuista
  • Mahdollisista kuljetuksista ja majoituskiintiöistä
  • SNKK:n linjaamista koulutuksia
  • Virallisia kokouksia (GA) täydentävästä ohjelmasta
  • Kokouksen markkinoinnista
  • Ilmoittautumisista
  • Laskutuksesta sekä kaikista edellä mainitusta aiheutuvista kustannuksista

Hakemus liitteineen tulee toimittaa 26.2.2023 mennessä Alue C:n aluesihteerille sähköpostitse osoitteella arttu.myllys@jci.fi ja kopiona aluejohtajalle antti.filpus@jci.fi. Valinta järjestäjästä tehdään kokonaisarvion perusteella 15.3.2023 pidettävässä puheenjohtajakokouksessa, jonka jälkeen se hyväksytetään yhdistyksen kokouksessa maaliskuussa.

Hakemuksessa tulee olla ainakin seuraavat asiat:

• Kokouksen teema ja paikka
  • Alustavat osallistumismaksut eriteltynä: rekisteröintimaksut eri hintatasoilla, lounas, tulojuhla, iltagaala, pelkkä iltagaala, kustannuksen yhteensä jne.
  • Alustava ohjelma/aikataulu
  • Muut oheisohjelmat (esim. seuralais-, lasten- ja senaattoriohjelmat yms.)
  • Majoitus: hotelli, huonehinnat, muut mahdolliset majoitusvaihtoehdot
  • Käytettävissä olevat kokous-/koulutustilat
  • Liikenneyhteydet tapahtumapaikalle, mahdolliset kuljetukset