Kouluttajarekisteri, paikka josta löytää kouluttaja koulutusta varten

Suomen Nuorkauppakamareiden kouluttajarekisteri, eli lista kouluttajista ja heidän kouluttamistaan koulutuksista, on julkaistu viime vuoden lopulla Clanediin. Sen tavoitteena on helpottaa koulutuksia suunnittelevien ja kouluttajien kohtaamista ja sitä kautta edistää eri koulutusten järjestämistä. Kouluttaja ilmoittaa omat tietonsa rekisteriin ja koulutuksen järjestäjä voi löytää kouluttajan tätä kautta.

Missä rekisteri on ja miten sen tietoja pääsee selaamaan?

Kouluttajarekisteri on Clanedissa ja rekisterin kuvake näkyy kirjautumisen jälkeen järjestelmän etusivulla. Rekisterin selaaminen vaatii luonnollisesti Claned-tunnukset. Tarvittaessa luo Claned-tunnukset täällä: https://app.claned.com/?fbclid=IwAR3w9Wwz6I9oh6WI-pGCHR_hZq_Mq6Q9Re9WWn8zB6wqhnYd1skxmxIDq9o#/register?token=00f84576-2f7e-496c-8c73-7f60d7dd4db1&lang=en

Suosittelemme käyttämään tunnuksena @jci.fi -sähköpostia.

Rekisteriin voi ilmoittaa itsensä Lyytilinkkien kautta kouluttajaksi seuraaviin koulutustyyppeihin (Huom! Ilmoittautumiseen ei tarvita Claned-tunnuksia):

Miksi ilmoittautua kouluttajarekisteriin?

Saat mahdollisuuden kerätä kouluttajakokemusta ja verkostoitua koulutusten kautta muihin kamarilaisiin. Kouluttajarekisteriin ilmoittautuvan ei tarvitse olla kokenut kehäkettu tai kouluttamisen vankka ammattilainen. Riittää, että olet halukas kouluttamaan ja tarvittaessa sinulla on myös koulutuksen kouluttajaoikeudet (koskee jci.ccn ja SNKK:n virallisia koulutuksia). Oman koulutusaiheen yhteydessä voit myös kertoa omasta kouluttajakokemuksestasi tai kuinka valmis koulutus on (esim. aloitteleva kouluttaja, koulutusta ei juurikaan koulutettu jne).

Jokainen vastaa omien tietojensa syöttämisestä järjestelmään ja tietojen oikeellisuudesta. Mikäli haluat tietosi poistettavan rekisteristä, ilmoita siitä välittömästi kansalliselle koulutuspäällikkö Hanna Ikoselle (hanna.ikonen2@jci.fi).

Yli 40-vuotiaiden jäsenten tiedot poistetaan kouluttajarekisteristä vuosittain.

Ongelmatapauksissa ota rohkeasti yhteys SD koordinaattori Anu Salmiseen (anu.salminen@jci.fi)