Tuottava Idea – Suomen Nuorkauppakamareiden innovaatiokilpailu starttaa pian!

MISTÄ KYSE?

Kaikille avoin innovaatiokilpailu. Vaikuttavaa yhteiskunnallista nuorkauppakamaritoimintaa.

Tavoitteena nostaa esiin suomalaisia tuottavia ideoita ja innovaatioita sekä buustata niitä niin paikallisesti, alueellisesti, kansallisesti kuin kansainvälisestikin. Innovaatiot kun toimivat talouden moottoreina ja kehityksen kirittäjinä.

Kilpailuaika on 1.3. – 15.4.2023. Sarjat ovat uudistuneet ja niitä on kaksi: Innovaatio ja StartUp -sarjat. Kaksitasoisessa kilpailussa aluevoittajat nousevat kansalliseen kilpailuun. Aluepalkitsemiset aluevaalikokousten gaaloissa. Kansallinen palkitseminen 31.10. Nasdaq Helsingin Pörssitalolla.

Kilpailun voittaja saa logonsa näkyviin New Yorkin Times Squaren valotaululle ja saa kunnian soittaa Helsingin pörssin avauskelloa. Palkitsemistilaisuudessa voittaja pääsee kertomaan Tuottavasta Ideastaan yleisölle sekä medialle.

Kamari voi kevyimmillään toteuttaa projektin viestinnällisesti tai ottaa ilon irti ja buustata kilpailun avulla paikallista tekemistään ja verkostoitumistaan yritysten, oppilaitosten ja yhteisöjen kanssa. Vuonna 2023 projekti järjestetään jo 46.n kerran!

Projektikäsikirja ja materiaalit: JCI Finland Intranetin Materiaalipankista / Kilpailupankki: https://jcifinland.sharepoint.com/sites/Intranet

Lisätietoja ja hakemuslomake (Lyyti) kilpailuun nettisivuilta www.tuottavaidea.fi

MIKSI MUKAAN? – HYÖDYT KAMARILLE

Mainetta ja mammonaa – kaikkiin kolmeen kansalliseen kilpailuun (Tuottava Idea, International Employer of the Year, Vuoden Nuori Johtaja) osallistuneet kamarit palkitaan kansallisessa vaalikokouksessa Hattutempulla, joten aloita kolmen suora tästä!

Mielekästä tekemistä ja verkostoja jäsenistölle

Mahdollisuus toteuttaa paikallisesti ja yhteiskunnallisesti vaikuttava projekti

Kamari saa valmiin ja uskottavan brändin, jolla lähestyä paikallisia yrityksiä ja yhteisöjä. Projektin kautta on todistetusti helppo avata keskustelut niin kumppanuuksiin, jäsenhankintaan kuin muuhunkin yhteistyöhön liittyen.

Näkyvyyttä ja vaikuttavuutta vähintään paikallisesti – ehdokkaan menestyessä myös alueellisesti ja kansallisesti. Voittajat kilpailuun ilmiantaneet kamarit huomioidaan myös palkitsemistilaisuuksissa ja kilpailun viestinnässä.

Ota tästä loistava projekti kamarisi vuosisuunnitelmaan! Avuksesi on luotu eritasoisia, valmiita toteutusmalleja, joita voit hyödyntää. Voit myös luoda näiden pohjalta oman, tuottavan projektikokonaisuuden!

Projektin toteutusta ja kilpailuviestintää tukemassa aluekilpailupäälliköt.

MITEN MUKAAN?

Ilmoita kamarisi mukaaan C-alueen kilpailupäällikölle Niina Merilaidalle (niina.merilaita@jci.fi)

Jätä kilpailuhakemus 15.4. mennessä www.tuottavaidea.fi

Kansallisena kilpailupäällikkönä toimii C:ltä Päivi Tiura-Paavola