Suomen Nuorkauppakamareiden Kansallisen Vuosikokouksen 2022 koulutustarjonnasta

16/04/2022

Tampereella 22.-24.4.2022 järjestettävä Suomen Nuorkauppakamareiden kansallinen Vuosikokous 2022 tarjoaa koulutustarjontaa koko viikonlopun. Tähän mennessä on julkaistu hienot Keynote -puheenvuorot Emma Kimiläisen sekä Ilkka Kaikuvuon osalta, joidenka lisäksi tarjolla on vakio koulutustarjonta. Kokouksen ”pleasure” -puolen tarjonta avaa Tamperetta hienona seminaarikaupunkina.

Viikonloppu alkaa perjantaipäivän kestävällä Energiaseminaarilla, jossa aiheena on globaalina trendinä energiamuotojen muutos ja energian säästäminen. Seminaari tuo lavalle todellisia energia-alan merkkihenkilöitä, kun öljy-yhtiö ST1:n omistajana tunnettu Mika Anttonen tulee alustamaan seminaaria, puheenvuorot päättää elinkeinoministeri Mika Lintilä. Energiaseminaarin päätöksenä saamme kuunnella Suomen yrittäjien energia-aiheista paneelia. Päivän tarjontaa täydentää ja virallisesti kokouksen aloittaa Emma Kimiläisen keynote -puheenvuoro. Perjantaiillalle on tarjolla virallista koulutusta 3LED DP-koulutuksen sekä First Timers- ja Start -koulutusten muodossa.

Lauantain koulutusohjelma muodostuu suurelta osin virallisesta koulutusohjelmasta. Tutuiksi tulevat niin strategia, kuten myös mediakoulun koulutusosat. Skills Developementissa on vuorossa Networking. Lauantain ohjelman kulmakivina toimivat päälavalla esiintyvät Keynote -puhujat, joista on julkistettu tähän mennessä Vuoden Nuori Hallitustekijä 2021 -palkinnon saanut Ilkka Kaikuvuo. Lauantain toisen Keynote -puheenvuoron julkistusta odotamme vesi kielellä.

Lisätietoa:
Heikki Wilen
heikki.wilen@jci.fi

Vuosikokous 2022
Tampereella 22.-24.4.2022

Vuosikokous 2022 järjestää Tampereen Nuorkauppakamari Ry.