Tervetuloa VOIMAan 17.-19.3.2023!

Pirkanmaan Nuorkauppakamarilla on ilo toivottaa tervetulleeksi kaikki Suomen nuorkauppakamarilaiset alue C:n aluevuosikokous VOIMAan Ikaalisten Kylpylään! Kokous järjestetään Pirkanmaan kauniissa maisemissa 17.-19.3.2023. Tähän mennessä mukaan on rekisteröitynyt jo huikeat 140 nuorkauppakamarivaikuttajaa!

Kokouksemme teemaksi valikoitui monen ehdokkaan joukosta VOIMA. Haluamme kokouksemme kautta välittää viestin, että näinä nopeasti muuttuvina ja ehkä hieman epävarmoinakin aikoina on välillä hyvä pysähtyä miettimään, että VOIMAa edelleen on. Sitä on minussa, meissä ja lähellä.

Kokousviikonlopun aikana annamme teeman näkyä paitsi räväkkänä ulkoasuna myös erilaisten puhujien ja koulutusten kautta. Puhuja- ja kouluttajakattauksessamme korostuu VOIMAn eri muodot mm. tulevaisuuden ruokateeman sekä työelämään liittyvän kehityksen kautta.

Kokoustiiminä me haluamme, että jokainen osallistujamme saa viikonlopun aikana jonkin ahaa-elämyksen, mikä auttaa antamaan VOIMAa myös arjen muuttuvissa tilanteissa. Virallisen ohjelman lisäksi ei suinkaan sovi unohtaa ympäristömme tarjoamia mahdollisuuksia VOIMAantumiseen mm. kylpylän hellissä poreissa sekä alueen viime vuoden menestystarinoita juhliessa. Mukaan kokoukseen pääset rekisteröitymällä osoitteessa lyyti.in/voima2023

Tervetuloa mukaan aluevuosikokous VOIMAan, nähdään Ikaalisissa 17.-19.3.2023!

– Kokouspäällikkö Hanna Kallio-Kokko & kokoustiimi