Vuoden Nuori Johtaja! Kisa on käynnissä 1-30.9.2022.

13/09/2022

Kisa on käynnissä syyskuun ajan eli 1-30.9.2022, jolloin ilmiantoja voi jättää osoitteessa https://www.lyyti.in/vuodennuorijohtaja2022

Nyt onkin sopiva aika miettiä johtajia ympärilläsi. Kuka sinusta on erinomainen huomisen nuori johtaja?

Voittaja julkistetaan 19.10.2022 Turussa. Tässä tilaisuudessa julkistetaan Suomen Nuorkauppakamareiden kolmen vuosittaisen kilpailun voittajat yhteistyössä NASDAQin kanssa (Tuottava Idea, Vuoden Menestyjä ja Vuoden Nuori Johtaja). Nasdaq (TI pääyhteistyökumppani) tulee matkakellon kanssa paikalle ja avaa Helsingin Pörssin Turusta klo 10.

Kaikille ehdokkaille ilmoitetaan, että heidät on ehdotettu mukaan kilpailuun, mutta heille ei kerrota kenen toimesta ilmoitus on tehty.

Kilpailussa painotetaan mm. seuraavia ominaisuuksia:

· Resilienssi ja paineensietetokyky

· Ongelmanratkaisu ja analyyttisyys

· Johtamisote ja vaikuttavuus

· Innovatiivisuus ja aloitteellisuus

· Vastuullisuus

Muistutuksena myös tämän vuoden uusi kamarilaisten kisa! Eniten ilmiantoja (kaikki kolme kansallista kilpailua yhteensä) tehnyt kamari palkitaan yllätyspalkinnolla kansallisessa vuosikokouksessa Kuopiossa lokakuussa. Seuraa kilpailun viestintää Instagramissa, Facebookissa ja LinkedInissä ja pysyt kartalla!